Wat een tof verhaal! Gaaf om je auto van al die luxe te voorzien.
Lekker smerig kleurtje, daar houd ik wel van.
Heeft de auto verder nog last van roest of is dat ook allemaal goed?
Topics: 22
Roest is beperkt. De vorige eigenaar heeft um netjes bij gehouden. De res. wielbakken zijn al eens gedaan. EÃÂn achter spatbord rand en de hoeken van de deuren moet nat houden (resp. olie en tectyl in laten lopen) Verder gaat de voorruit er in de zomer uit, linksonder zitten wat blaasjes en er komt water naar binnen, ik hoop dat het mee valt..... je ziet nog niets, maar als je het verder los haalt ???
Topics: 14
Geweldig verhaal. Vooral ook al die luxe die je in de auto hebt
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
Topics: 18
Inderdaad goed verhaal! Echt gave bak, ik keek er even snel overheen en dacht dat ik ATS cupjes zag maar zo mooi mocht het niet zijn.
Topics: 1
Hee erg mooie bak, erg mooi verhaal..
wel heb ik een vraagje voor je:
Citaat:Centrale vergrendeling:
Voor deze 244 had ik een Peugeot 406 welke van alle gemakken was voorzien, dat ga je op een gegeven moment toch missen. Dit voorjaar heb een universele centrale vergrendeling gemonteerd, kost niet veel en werkt perfect, erg makkelijk met twee kinderen die steeds die knopjes vergeten. Voor â⬠40,- heb ik er een setje klapsleutes met afstandbediening bijgekocht. Het is niet origineel, maar wel heel handig hoor enââ¬Â¦.. het heeft ook wel wat zoââ¬â¢n oude bak waarvan de alarmlichten twee keer knipperen bij het op afstand openen en sluiten van de deuren.
Heb je een linkje voor me waar ik dit kan bestellen dit vind ik wel erg gaaf

en zeer handig..
Groeten en veel plezier met de volvoot
Topics: 1
anders ff pbtje zie ik sneller
gr
Topics: 22
hier bijv.
http://link.marktplaats.nl/257998774
Het is even werk, maar dan heb je ook wat. De kofferdeksel wordt lastig! Als je bij het sleutelboertje een paar extra sleutels laat maken, kun je deze zelf pasmaken in de klapsleutels. Wel een beetje gepruts met minivijltjes, anders kan de sleutelman het ook voor je doen.
Suuk6 met de inbouw
Topics: 57
Zelf houd ik mijn 244 liefst zo origineel mogelijk, maar wat een mooie wagen!!!!!!!!!!!!!!!
Zou hem graag eens live zien.
Veel plezier ermee.
Topics: 25
heel mooi werk en verhaal 8)
welkom
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.