11 December 2005, 19:49
Sorry hoor, ik vraag het maar (en je antwoord is duidelijk).
Ja.
Citaat:Kunnen jou klanten dat ook van jou zeggen?
Ja.
|
Volvo 240 Super Polar (Principessa)
|
|
11 December 2005, 19:49
Sorry hoor, ik vraag het maar (en je antwoord is duidelijk).
Citaat:Kunnen jou klanten dat ook van jou zeggen? Ja.
11 December 2005, 19:50
ruuds70 schreef:geestschrijver schreef:Waarom waren die dingen eigenlijk niet in orde? Zo goedkoop is Paashuis nu ook weer niet... Graag wil ik hier als moderator over zeggen dat de toon van mij iets gematigder mag! Dank!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
11 December 2005, 20:45
Rustig heren....... :oops: :oops:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
12 December 2005, 00:08
come on Ruud, niet meteen zo fel!
Vlgs mij was de opmerking van de Geestschrijver meer bedoeld in de trant van: Paashuis levert over het algemeen goede auto's, maar voor een behoorlijke prijs. Jij moet nog wel een paar kleine dingetjes aan je auto doen om 'm perfect te krijgen.De vraag die je dan zou kunnen stellen is of je niet zo'n behoorlijke prijs hebt betaald voor een nog-niet-perfecte auto. Dat is vlgs mij wat Geestschrijver bedoelde met zijn opmerking?? Denk weer effe aan je nieuwe Volvo en dan zakt die boosheid vanzelf weer ![]() ps. en mijn broertje heeft ooit een (goede) Volvo bij 'm gekocht.
12 December 2005, 10:15
Ticcie schreef:Jij moet nog wel een paar kleine dingetjes aan je auto doen om 'm perfect te krijgen.De vraag die je dan zou kunnen stellen is of je niet zo'n behoorlijke prijs hebt betaald voor een nog-niet-perfecte auto. Dat is vlgs mij wat Geestschrijver bedoelde met zijn opmerking bedoelde Precies. Ik heb onlangs in een ander topic geschreven wat zo'n Superpolar in Italie doet qua prijs, na even rondgeneusd te hebben op Italiaanse advertentiesites. Conclusie was dat de winstmarge op deze auto's hoog is (ook als je de invoerkosten en BPM meerekent). In dat geval mag je toch verwachten dat alles (ook dashboardverlichting e.d.) in orde is gemaakt door zo'n bedrijf. Ze hebben er immers goed aan verdiend en dan lijkt het me niet onbillijk dat je zo'n auto goed nakijkt en perfect aflevert. De vraag/opmerking van Geestschrijver hieromtrent was dus m.i. legitiem .
12 December 2005, 11:48
Ticcie schreef:Dat is vlgs mij wat Geestschrijver bedoelde Wat Geestschrijver bedoelt, is dat je voor ? 5950 - de prijs voor een Super Polar volgens de site van Paashuis - een auto zonder bovengenoemde gebreken mag verwachten. Zoals jullie misschien weten, ben ik ook in de markt voor een Super Polar. Als de auto waar ik al geruime tijd mee bezig ben niet doorgaat - het duurt nu al zolang dat ik me af ga vragen of hij eigenlijk wel bestaat - moet ik mijn andere opties verkennen. Een daarvan is Paashuis. Uit het temperamentvolle antwoord van Ruud meen ik op te kunnen maken dat hij niet het bovengenoemde bedrag heeft betaald, en dat Paashuis voor genoemde prijs de gebreken zelf had opgelost. Graag zou ik willen weten of dat inderdaad zo is. Ik hoef niet te weten wat er betaald is, maar wel of er voor ? 5950 een Super Polar zonder gebreken geleverd wordt.
21 December 2005, 21:44
Zo, ik kan het draadje weer opnemen met de kern van de zaak, het gelijkvormigheidsattest, of wat daar voor door mag gaan is binnen bij de keuringsinstantie.
Dwz, nu kunnen ze een identificatieplaatje overhandigen, het gelijkvormigheiddsbewijs en het passende keuringsbewijs leveren nadat ik ben voorgereden met het voertuig. Hierna kan ik ofwel de papieren opsturen naar het ministerie, waarna je na (normaal) tien dagen een plaat krijgt toegestuurd, vermits je een verzekering hebt afgesloten, of je bij een keuringsstation bent waar ook het ministerie zitting heeft (ma/wo/vr voormiddag) en de DIV zit. Ik ga proberen vrijdag te halen, maar dat is afhankelijk van mijn werk en of ze de vrijdag voor kerst nog werken op de verschillende instanties. De verzekering is in ieder geval oke. groet Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
22 December 2005, 09:57
Haha, je bent er bijna Ruud! Succes!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
22 December 2005, 11:31
...........dacht ik ook, maar morgen lukt al niet (feestdagen en einde jaar) wordt waarschijnlijk woensdag na de kerst. Als dat niet lukt wordt het volgend jaar en red ik de 8e niet. We will see :oops:
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
22 December 2005, 14:20
ff doorzetten!!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|