Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verroest
Zwarte Flirt schreef:Hoop morgen de remlichten weer werkend te krijgen, dan kan de eend weer naar Jaap, met als beloning voor zijn baas een nieuw roldak. :-* :-* :-*

ik zeg 'tophonorarium!' Maar ik moet zeggen dat ben ik gewend van je! Ik ben er nog steeds erg blij mee Gerard! Bedankt.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Gister terug gekomen van vakantie, dus vandaag als eerste maar eens gekeken hoe de flirt er voor staat.
Petje af!!
Gaaf dat je ook meteen de achterlichten aangepakt hebt.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:maar hij reed van Barendrecht naar Dordt als een zonnetje. 8) 8) 8)
Barendrecht ? Metaalbedrijf 2/3 panden direct de KPN ? Heb ik dan toch iemand herkend ? Hier haalde ik altijd plaatmat en andere dingen... ;D
[img][/img]
Antwoord
Kan kloppen Marc, die klanten worden meestal door (Ome)Jaap Onnink, oftewel mijn schoonvader, geholpen.
Ik heb zaterdag en gisteren alles eerst geschuurd, daarna in de zinkcompound en daarna grond en zwarte verf erover.
Zaterdag heeft Auke, een buurman, een uurtje of 4 de achterkant rond de achterlichten geplamuurd.
Omdat hij niet helemaal tevreden was over het resultaat, komt hij donderdag nog een keer. :-* :-*
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Ja precies, hij heeft nog wel eens de Volvo cabrio bewonderd. Maar het is inderdaad Onnink ;D

Maakt ook DS delen d8 ik....leuke gasten ! Smile

[img][/img]
Antwoord
Ticcie schreef:
Citaat:Tot slot mag Hooftman kijken of hij inderdaad goed gericht is.

daar heb je geen dealer voor nodig, maar een goed schadebedrijf. Een echt goed schadebedrijf doet dit met een Celette mallenbank, (de mallen moeten per autotype gehuurd worden en ik vraag me af of ze die nog hebben voor een 240) of een Caroliner met een electronisch meetsysteem. Pas dan weet je of je auto echt recht is. Daarna kun je m dan naar een dealer oid brengen om te kijken of ze de 4-wieluitlijning op orde kunnen brengen.

Hoop dat je goed nieuws krijgt! In ieder geval mooi dat ie weer rolt.

Inderdaad Gerard, denk dat mijn collega's ook naar een schadebedrijf zouden rijden met de auto. Maar super dat je aan Hooftman denkt!
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
Weet ik veel, ik heb als hobby een auto, de details laat ik aan anderen over. :Smile :Smile :Smile
Antwoord
Goed bezig gerard.
Ook leuk dat je door het "gegraaf" de historie wat boven water hebt gekregen.
Antwoord
[Afbeelding: Foto-CDVJ6P37-G.jpg]
Daar staat hij dan, voor de deur waar hij inmiddels klaar is gemaakt voor het spuiten.
Eerst heeft buurman Auke de vorm enigszins naar die van het 1976 model gekneed, daarna afgeplakt om de eerste verflagen toe te gaan voegen.
Geld en tijdgebrek heeft helaas tot deze uitvlucht geleid.
[Afbeelding: Foto-XBBHKDSI-G.jpg]
[Afbeelding: Foto-RQU7ELNM-G.jpg]
[Afbeelding: Foto-CDVJ6P37-G.jpg]
[Afbeelding: Foto-LJZI6HNQ-G.jpg]
De vaste spuiter heeft het helaas een beetje te druk en zo laten kon ook niet.
Dus inmiddels lekker aso bezig in Dordt, grond- en eerste 2 lagen zwart zitten er inmiddels op.
Helaas door toenemede wind gisteren en regen vandaag even onderbroken.
Dins- of donder-dag weer verder. :'(
Antwoord
Big Grin Big Grin creatief bezig Gerard!! Big Grin Big Grin
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)