Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
gas/luchtregelaar -
Mijn gas/luchtregelaar (Volvo 264 GLE B27E 1978 ronde luchtfilter) heeft het definitief begeven;
klein laatste backfire plofje (dat was schrikken, want het ging al twee jaar goed) heeft de zaak "terminaal" ontwricht.

Nu kan ik volgens mij twee dingen doen:
kijken of iemand een exemplaar heeft liggen (eerste type dus)
of kijken of iemand weet of er een carburateur op past en welk type dan.
(kan ik de injectoren misschien gebruiken om er een mooie G3 instalatie in te zetten.

Wie weet raad?

Enne ..... voorzichtig met het vuurwerk...

Niels
Niels_________________________________<br />geen volvo meer<br />Chevy impala V8 bigblock
Antwoord
of kijken of iemand weet of er een carburateur op past en welk type dan.
(kan ik de injectoren misschien gebruiken om er een mooie G3 instalatie in te zetten.

Iemand ervaring/kennis met/van/mee (doorstrepen wat niet van toepassing is)

Is de brandstofpomp van de injectie te gebruiken bijvoorbeeld en/of is op een injectieblok een mechanische pomp in te bouwen??? ik roep maar eens wat, misschien zijn er een paar slimmerts wakker?

Niels_________________________________<br />geen volvo meer<br />Chevy impala V8 bigblock
Antwoord
Ik heb nog een deel van een luchtweger liggen van een B28E, heb je daar iets aan?
Plaat/arm lijken in orde te zijn..
760 | Groen | Snel
Antwoord
Voorzover ik weet erkt een B28 luchtweger precies andersom t.o.v. een B27. Ik weet ook niet of de onderdelen uitwisselbaar zijn, maar ik vrees inmiddels het ergste. Complete systemen (weger + huis zouden in principe uitwisselbaar kunnen zijn, maar zelfs dat weet ik niet zeker (andere luchtinlaat, ander filter....)

Maar bedankt voor de reactie.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)