Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
[quote="jullie begrijpen het echt niet, ik kan nu veel langer genieten van mijn volvo, dan wanneer je ligt te zenuwen met een benzine of gas-bak ( op gas moet je trouwens piepers koken,..)[/quote]
He Filip, een 6-cilinder benzine, DAT is pas cruisen! En niks geen zenuwen. Het gaat vooral om de 'sound' van het blok. Geweldig!
En idd, gas is om op te koken niet om je Volvo mee te vernaggelen.
Maar ik blijf een D6 ook leuk vinden, VW-blok of niet!
En nee, Saint nou niet ook nog eens lullige dingen roepen over mijn Renault-motortje...... :lol: 8) :twisted:

hock: :evil:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 3
Topics: 0
Lid sinds: Apr 2005
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Wat voor een heb jij, Micha?
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 3
Topics: 0
Lid sinds: Apr 2005
Ik heb een 265 GL uit 1976 en ja, met gas (onderbouw). Jij hebt er ÃÂÃÂn met injectie, mooi hoor dan heb je 15 pk meer dan ik. Heb jij er ook al airco in zitten Sander? Hieronder even een mooi plaatje van een 265 (hoop alleen dat het mij lukt, om hem te plaatsen). Het is toevallig mijn kleur ook nog!
[img]file:///C:/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/image021.jpgg
[/img]
egroet volvoten!!
He Micha, da's een mooi ding. Je plaatje zie ik overigens niet. Welke kleur heb jij? Ik zo'n foute jaren '80 groene met beige pluche....haha. Mooi van lelijkheid zullen we maar zeggen!
Ik heb idd een airco. En hij doet 't nog ook! Mijn 264 is van bouwjaar '80 maar al wel van modeljaar '81, dus na de facelift. Vind ik persoonlijker iets mooier, maar ik ga de eerste serie ook steeds mooier vinden. Die 265 waar ik vorige week in heb gestuurd, reed ook op gas en ik moet eerlijk toegeven dat dat prima ging. Mijn enige bezwaar is ook dat het afbreuk doet aan de originaliteit van de auto, maar ik begrijp wel dat het ook betaalbaar moet blijven. Ik gebruik de 264 gelukkig niet dagelijks.
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Eh, dat was ik dus hierboven...ff niet ingelogd.....
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
V6 in samenwerking met Renault dus he...haha! Niet zoals de diesel, simpelweg uit het rek getrokken bij VAG.
Ik zag dat je als gast 'ingelogt' was. Das nu opgelost. Foutje in de permissies.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
He Saint, bedankt, maar volgens mij was het mijn eigen fout......ik had gewoon niet ingelogd.....haha
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
Sander van Buiten schreef:Wel erg gaaf een 6-cilinder station. Ik heb zelf een 264, maar heb net een 265 naar Polen gebracht (ja dat project leeft nog steeds, maar op een laag pitje) en dat was genieten.
Hoe staat het met je project, Peter?
:wink: Ik heb geen haast (ook al is het geen diesel). Ik had anderhalf jaar terug 5 jaar staan voor dit project, maar ik vraag me af of ik dit haal.
Met een beetje mazzel heb jij je Poolse spuiterij op poten tegen de tijd dat ik zover ben. :lol:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
Sander van Buiten schreef:He Saint, bedankt, maar volgens mij was het mijn eigen fout......ik had gewoon niet ingelogd.....haha
nee de mijne..als t goed is mag je niet als 'gast' posten namelijk...Is overal zo ingesteld. Was ik hier vergeten.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"