Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hallo 6 cilinder-piloten
Ondertussen hebben zich nog niet veel 260's gemeld dus die van mij kan er op. Een 264 gl uit 1975 met leer en elektrische spiegels en ramen. automaat. Lichtblauw metalic. Had wat startproblemen maar een handig knopje door mijn monteur gemonteerd heeft dat wel verholpen. Soort choke dus.

Groeten
Wil Princen
olvo 264 gl 1975
TheSaint77 schreef:nee de mijne..als t goed is mag je niet als 'gast' posten namelijk...Is overal zo ingesteld. Was ik hier vergeten.

Haha....ok!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Wil Princen schreef:Ondertussen hebben zich nog niet veel 260's gemeld dus die van mij kan er op. Een 264 gl uit 1975 met leer en elektrische spiegels en ramen. automaat. Lichtblauw metalic. Had wat startproblemen maar een handig knopje door mijn monteur gemonteerd heeft dat wel verholpen. Soort choke dus.

Groeten
Wil Princen

Hoi Wil, dat lichtblauw vind ik misschien wel de mooiste kleur voor een 264. Zo eentje wil ik ook wel! Maar dan wel een NL-auto uit de 2e serie met zwart leer, airco, automaat, elec ramen en spigels en de originele radio...............nee, ik ben helemaal niet kieskeurig ofzo......haha
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Hoezo nou weer persàorigineel NL kenteken?? Ingevoerd is toch ook prima
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Sander van Buiten schreef:En idd, gas is om op te koken niet om je Volvo mee te vernaggelen.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Ook voor jou is er gips Sander! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Sinds afgelopen week: LPG rules! :lol: :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
ja..als je gaat afrekenen bij de pomp lach je. :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Robbert242DL schreef:Sinds afgelopen week: LPG rules! :lol: :lol:
Ja, jij bent het mannetje 8)
He Saint, op zich niks mis mee een importauto. Ik vind het gewoon wel een sport om een NL-auto te zoeken en te vinden. Elke gek zijn gebrek, of niet?

Enneh Robbert, over dat gas...............volgens mij had ik me daarover hierboven in bedekte termen stiekem al een beetje positief uitgelaten. Maar DON'T spread the word..... :wink:
Sander van Buiten schreef:dat lichtblauw vind ik misschien wel de mooiste kleur voor een 264. Zo eentje wil ik ook wel!

8) Dat is ook de originele kleur van mijn 265 en dat moet 'ie ook weer worden ( in de toekomst ). De mijne is ook een origineel nederlandse auto met nog het originele kenteken erbij. :!: 8)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Sander van Buiten schreef:Enneh Robbert, over dat gas...............volgens mij had ik me daarover hierboven in bedekte termen stiekem al een beetje positief uitgelaten. Maar DON'T spread the word..... :wink:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik eerst (lees tot een week geleden) ook mijn bedenkingen had over LPG, hoge wegenbelasting.... Tot ik ontdekte dat het best goed rijdt EN nog belangrijker.... Vlak in de buurt tank ik voor € 0,35 liter LPG..... das dus € 1,- minder PER liter dan euro 95..... Tel uit je winst. 1 keer tanken en het verschil in wegenbelasting heb ik eruit :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 265 ombouwen naar 4 cilinder JDDV 11 11.495 1 March 2009, 11:38
Laatste bericht: jos245
  Hallo 6-cilinder piloten DEEL II (265GLE) Carlos Knaap 24 20.406 27 March 2006, 01:58
Laatste bericht: RonnieDuck

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)