Berichten: 116
Topics: 28
Lid sinds: May 2009
De koppakking van ons pugje zit er weer op en hij is ook nog eens APK gekeurd! Ben trots. En blij: kan ik eindelijk weer aan de Vlovlo verder!
Citaat:Wat was eigenlijk het gevolg van deze draadbreuk?
Minder vermogen, vooral bij "het laatste stuk van het gaspedaal", soort geval alsof ie aan het verzuipen was... Tja, je leest het, moeilijk te omschrijven eigenlijk.
Volvo V70 (2001)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)
Berichten: 116
Topics: 28
Lid sinds: May 2009
Hoe dat gesprek met mijn partner verder is verlopen, zal ik jullie besparen.
Het gevolg van mijn acties:
Volvo V70 (2001)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)
Berichten: 1.451
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2009
De kleur maakte niet veel goed?
Berichten: 1.585
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
Al gezien hoe ze die kleur bij de RDW noemen...? :o
Ben wel benieuwd naar je ervaringen ermee, ben ook al een tijdje redenen aan het bedenken om het niet te doen :-\
Berichten: 116
Topics: 28
Lid sinds: May 2009
Ja, staat idd als blauw bij de RDW. Maar dat kan in principe geen kwaad, ga ik nog weleens laten veranderen.
En ja, toen ze er naast stond trok ze wel weer een beetje bij.
Ervaringen tot nu toe prima, al moet ik wel even gaan kijken waarom er een vreemd ratelend geluid te horen en te voelen is als ik een pittige bocht naar links neem... maar dat hoort erbij.
Volvo V70 (2001)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)
Berichten: 1.152
Topics: 69
Lid sinds: Dec 2007
SaddieN schreef:Ja, staat idd als blauw bij de RDW. Maar dat kan in principe geen kwaad, ga ik nog weleens laten veranderen.
Door de auto weer blauw te laten maken?
Als je de huidige kleur echt zeker weet, zou ik niet onnodig lang wachten met doorgeven aan de RDW.
Zie ook het topic
Kleur wijzigen of verkeerde kleur op kentekenbewijs
Berichten: 496
Topics: 16
Lid sinds: Feb 2010
SaddieN schreef:Ja, staat idd als blauw bij de RDW. Maar dat kan in principe geen kwaad, ga ik nog weleens laten veranderen.
En ja, toen ze er naast stond trok ze wel weer een beetje bij.
Ervaringen tot nu toe prima, al moet ik wel even gaan kijken waarom er een vreemd ratelend geluid te horen en te voelen is als ik een pittige bocht naar links neem... maar dat hoort erbij.
als het je 205 is die zo'n lawaai maakt in een bocht dan is je steekas naar de bliksem, oftewel defect.
Berichten: 116
Topics: 28
Lid sinds: May 2009
Al een tijdje niets van me laten horen hier, maar wilde toch even delen dat ik vandaag begonnen ben met het vervangen van de kachel...
Volgens
een artikel zou dit in een uurtje of 2 te doen zijn. Ben zeker niet zo snel door de koude?
Ben echt benieuwd of dat ding er uit is te krijgen. En dan de andere er weer in.
Terloops kwam ik ook een paar zaken te weten waar ik niet zo blij van werd:
- de radiateur lekt. Er is al eens zo'n 'lijmflesje' in gegooid, dat heeft dus maar een tijdje geholpen...
- het plaatwerk waar de radiateur op staat is nogal doorgeroest (foto volgt). Zal weer flink wat kosten om te laten lassen...
Een impressie van de werkzaamheden:
Wel lekker ruim zo zonder stoelen.
Met luchtkacheltje is het best te doen.
Dat hele ding daar moet er op een of andere manier uit.
Volvo V70 (2001)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)
Berichten: 9.910
Topics: 84
Lid sinds: Apr 2006
Sow, je bent flink aan het ruimen geweest. Eergisteren stopte onze kachel er ook volledig mee, maar het was zekering 3. Pfffieuw.
Maar ik begrijp dat de kachel er nog in zit? Da's ernstig. ALs je het Volvo boek TP30282 erbij pakt kan je niks missen, werkt gewoon goed.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 447
Topics: 27
Lid sinds: Jun 2010
Mooie gelegenheid om gelijk de stofzuiger even door de auto heen te halen
Volvo 760 GLE 1990 Mercedes 250SE cabriolet 1967 Porsche 911 Carrera 4 2001 Toyota Landcruiser 100 2007 Citroen Mehari 1976 Hymer B644 2002 Opel GT/J 1971