12 October 2010, 10:44
ZwerverRoodbaard schreef:Luchtfilters zitten volgens mij meer tussen het hoofd. Ik kan me voorstellen dat bij extreme tuning een betere luchttoevoer extra pk's geeft, maar bij een standaard motor heb ik altijd m'n twijfels.
Welke uitlaat is gewoon de keuze van hoevaak je je uitlaat wilt vervangen en bij Ferrita is dat nooit :Ik meen ooit wel is gehoord te hebben dat de Simons wel een betere pasmaat heeft dan de Ferrita, maar die heeft ook een halve inch in z'n voordeel.
luchtfilter is wel degelijk een verbetering, in sommige gevallen is het ook nodig om andere sproeier bezetting te plaatsen ivm meer lucht, een injectiemotor met ecu regelt het zelf, dat in combinatie met een free-flow uitlaatsysteem is meer trekkracht van lagere toeren, of hoger, hangt van de motor opzet af, iig de verstopte pk-tjes komen er uit..

Ik meen ooit wel is gehoord te hebben dat de Simons wel een betere pasmaat heeft dan de Ferrita, maar die heeft ook een halve inch in z'n voordeel.![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)