12 October 2010, 13:21
Martin245 schreef:Aanvullend vraagje: Hoe gaat dit in de winter? Op een vorige auto ook eens een K&N gezet, moeders neemt de auto mee en komt stil te staan met een bevroren carburateur (bij -8).
herkenbaar, dan moet je er voor zorgen dat de warme lucht vanaf de buitenzijde uitlaat weer bij het filter komt zodat het niet alleen maar koud is..
ik heb momenteel het tegenovergestelde, de originele aanvoerslang van het luchtfilter heb ik verlengd en hangt aan de K&N voor koelere lucht in de warme maanden, koude lucht is "kleiner" en biedt meer ruimte voor brandstof. Daarmee is direct de link weer gelegd naar het topic, de intercooler..


![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)