8 November 2010, 10:15
en wat is goed..? hangt ook nog van de auto, omstandigheden en z'n berijder af.. slechte spullen (die er toe doen..) zijn er nauwelijks meer, je hebt goed en minder goed. Ik heb gebruikte maar bijna nw Michelins Alpin, nw 137⬠pst., maar dat zegt ook niets..
Belangrijkste vindt ik dat je de auto in de sneeuw parkeert en later weer gewoon weg rijdt... in dat geval wordt je erg vrolijk..! vorig jaar diverse buurmannen de straat uit gesleept..
verwacht NOOIT dat je hetzelfde met winterbanden kunt als op normaal straatrubber..! Onze Saxo had desondanks voor de deur een vouw in de velg omdat er ijs lag..! Anticiperen is 1, banden een goed hulpmiddel..
Belangrijkste vindt ik dat je de auto in de sneeuw parkeert en later weer gewoon weg rijdt... in dat geval wordt je erg vrolijk..! vorig jaar diverse buurmannen de straat uit gesleept..
verwacht NOOIT dat je hetzelfde met winterbanden kunt als op normaal straatrubber..! Onze Saxo had desondanks voor de deur een vouw in de velg omdat er ijs lag..! Anticiperen is 1, banden een goed hulpmiddel..

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)