14 November 2010, 16:11
Behalve uiteraard de koplampen zijn er kleine verschillen in de motor en de ontsteking van 76 tot 86 pakembeet. De US hadden de B21F (K jet) of B23F (vroege LH jet) met katalysator, met soms Chrysler ontsteking.
Alle onderdelen kan je vervangen door de Europese equivalenten, of uit de US laten komen natuurlijk (FCP, IPD). Als er al wat kapot gaat.
De ophanging heeft op ÃÃn of andere manier daar meer te verduren dan hier, de onderhoudsfilosofie is ook wat anders, en plamuren en overspuiten doen ze daar eerder dan hier.
Alle onderdelen kan je vervangen door de Europese equivalenten, of uit de US laten komen natuurlijk (FCP, IPD). Als er al wat kapot gaat.
De ophanging heeft op ÃÃn of andere manier daar meer te verduren dan hier, de onderhoudsfilosofie is ook wat anders, en plamuren en overspuiten doen ze daar eerder dan hier.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

