16 January 2006, 17:06
's morgens bij het starten geen enkel probleem, als de motor koud is is het stationair ook goed.
Probleem is als ik een stukje gereden heb (zeg 10-15 km), de motor 5 minuten stil zet en dan weer start -> het toerental is dan veel te hoog, voor mijn gevoel (als a-techneut :lol: ) is dat er iets blijft hangen maar ik heb er totaal geen verstand van... :evil:
Komt iemand dit bekend voor en zoja, wat zou het kunnen zijn ?
(Kleppen etc zijn 8000 dkm geleden gesteld dus die zijn binnenkort weer aan de beurt...)
Probleem is als ik een stukje gereden heb (zeg 10-15 km), de motor 5 minuten stil zet en dan weer start -> het toerental is dan veel te hoog, voor mijn gevoel (als a-techneut :lol: ) is dat er iets blijft hangen maar ik heb er totaal geen verstand van... :evil:
Komt iemand dit bekend voor en zoja, wat zou het kunnen zijn ?
(Kleppen etc zijn 8000 dkm geleden gesteld dus die zijn binnenkort weer aan de beurt...)
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl