20 November 2010, 22:50
Ja ik vind hem er zelf ook goed uit zien! Ik heb hem nog niet in het echt gezien, heb alleen deze foto's, maar we zien wel. Ik ben wel benieuwd hoe veel werk er uiteindelijk aan zit maar hopelijk valt het mee 
Er zijn hier nog heel wat 264s, maar 82ers zijn veruit de zeldzaamste 260s.
In totaal zijn er 128 stuks op de weg, en 843 inkl geschorste. Hoe veel er van de overige 700-nogwat ooit nog weer rijden is moeilijk te zeggen.
Bij deze de huidige statistieken voor 264:
1975: 31 op de weg, totaal 193
1976: 30/170
1977: 14/116
1978: 16/100
1979: 17/112
1980: 9/57
1981: 11/72
1982: 0/23
Ongeveer twee derde is al meer dan 10 jaar geschorst dus ik vrees dat we de meesten daar van niet meer terug zien.
265 is ongeveer het zelfde verhaal, 2/3 meer dan 10 jaar geschorst en er zijn er in totaal nog maar 171. Op dit moment 14 rijdend: 6 76ers, 4 77ers, 3 78ers, 1 79er. Ze zijn zeldzamer dan de 262! Daar van zijn er op dit moment 36 rijdend en ook 171 in totaal waarvan ongeveer de helft meer dan 10 jaar geschorst.

Er zijn hier nog heel wat 264s, maar 82ers zijn veruit de zeldzaamste 260s.
In totaal zijn er 128 stuks op de weg, en 843 inkl geschorste. Hoe veel er van de overige 700-nogwat ooit nog weer rijden is moeilijk te zeggen.
Bij deze de huidige statistieken voor 264:
1975: 31 op de weg, totaal 193
1976: 30/170
1977: 14/116
1978: 16/100
1979: 17/112
1980: 9/57
1981: 11/72
1982: 0/23
Ongeveer twee derde is al meer dan 10 jaar geschorst dus ik vrees dat we de meesten daar van niet meer terug zien.
265 is ongeveer het zelfde verhaal, 2/3 meer dan 10 jaar geschorst en er zijn er in totaal nog maar 171. Op dit moment 14 rijdend: 6 76ers, 4 77ers, 3 78ers, 1 79er. Ze zijn zeldzamer dan de 262! Daar van zijn er op dit moment 36 rijdend en ook 171 in totaal waarvan ongeveer de helft meer dan 10 jaar geschorst.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98

