21 November 2010, 02:26
henqui schreef:Welkom terug Nico! We hebben je gemist ;DSorrie voor de afwezigheid, ik hoop nu toch weer wat aktiever te worden
Inderdaad een heel mooie auto (en inderdaad, die kleur!)
Is het nu al ingesneeuwd daar? Wow!
Houd ons op de hoogte! Leuk!
De turbo is over anderhalve maand ook belastingvrij dus die moet eigenlijk ook maar weer eens in elkaar. En de 265 heeft nog steeds geen nieuwe motor, ik heb er wel een stukje mee gereden van de zomer en dat was wel weer even lekker. Alle andere 240s en m'n 264 -81 heb ik verkocht.De kleur staat me idd erg aan. Zilver of lichtblauw zijn de beste kleuren voor een 260, hoewel lichtblauw naar mijn smaak eigenlijk alleen op een 264 past. Op een van de foto's kan je het deukje in het achterscherm zien, ik hoop dat dat redelijk fatsoenlijk op te lossen valt zonder dat hij opnieuw gelakt hoeft te worden, maar zo'n mazzel zal ik wel niet hebben. Anders is het hopelijk genoeg om alleen het achterscherm boven de sierlijst te lakken, dat laat ik in dat geval wel aan een professional over.
Sneeuw hebben we hier al sinds een maand ofzo, deze foto is van 15 oktober! En daar reed ik dan met mn V70 zonder AWD.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98