24 November 2010, 15:41
Carburateur (horizontaal), roest, neppers, roest, gewone APK dingetjes, roest, condens in de auto, water en vocht op de bodem, de kachelaanjager, plamuur, slechte reparaties, prijs, papieren.
Op LPG rijden al mijn Volvo's tegenwoordig minstens 1:8, zelfs de 144 automatic. Brandstofkosten op LPG ca. de helft van benzine, beter voor de milieu ook nog. De 144 is trouwens ook een soort 244, alleen met andere voorkant en wat ouder.
Waar in de buurt, budget, heb je al wat op het oog, opknapper of zo-goed-als-nieuw? Deze met dikke bumpers ziet er geinig uit voor weinig: http://link.marktplaats.nl/387691241
Er zit trouwens nogal wat verschil in een 1975 en 1985 versie.
Op LPG rijden al mijn Volvo's tegenwoordig minstens 1:8, zelfs de 144 automatic. Brandstofkosten op LPG ca. de helft van benzine, beter voor de milieu ook nog. De 144 is trouwens ook een soort 244, alleen met andere voorkant en wat ouder.
Waar in de buurt, budget, heb je al wat op het oog, opknapper of zo-goed-als-nieuw? Deze met dikke bumpers ziet er geinig uit voor weinig: http://link.marktplaats.nl/387691241
Er zit trouwens nogal wat verschil in een 1975 en 1985 versie.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

