24 November 2010, 16:53
Da's nou net geen carburateur. Het mooie van een carb is dat het simpel is en vrij eenvoudig op LPG te zetten is.
Eenmaal op LPG maakt het niet uit of het systeem oud of nieuw is, werken allemaal met een verdamper en een mengstuk (zal wel G1 heten), rijdt allemaal 1:8.
-edit- Er is wel een systeem in te bouwen, luistert wat nauwer (voor K jet, zo heet het injectiesysteem). Eigenlijk maar een paar honderd euro extra bij de profs. Op het forum hier zijn wel een paar inbouwadressen te vinden. De carb installatie zou je ook zelf voor 7-800 euro kunnen inbouwen. Ik ben zelf wel gehecht aan carbs.
Verder is-ie echt, niet te roestig en niet te duur. Nadeel van metallic vind ik dat je het zelf slecht bij kan werken zonder kleurverschil.
Hij heeft geen schuifdak, ook weer een pluspunt.
Eenmaal op LPG maakt het niet uit of het systeem oud of nieuw is, werken allemaal met een verdamper en een mengstuk (zal wel G1 heten), rijdt allemaal 1:8.
-edit- Er is wel een systeem in te bouwen, luistert wat nauwer (voor K jet, zo heet het injectiesysteem). Eigenlijk maar een paar honderd euro extra bij de profs. Op het forum hier zijn wel een paar inbouwadressen te vinden. De carb installatie zou je ook zelf voor 7-800 euro kunnen inbouwen. Ik ben zelf wel gehecht aan carbs.
Verder is-ie echt, niet te roestig en niet te duur. Nadeel van metallic vind ik dat je het zelf slecht bij kan werken zonder kleurverschil.
Hij heeft geen schuifdak, ook weer een pluspunt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

