24 November 2010, 20:17
Kijk voor wat betreft het puntje roest eens in mijn topic: Klik
Zo wil je het dus niet. Was op de foto's niks van te zien en de vorige eigenaar wist dit ook niet (had hem niet zo lang gehad). Alles was netjes verstopt achter kit, tectyl, lak. Pas toen ik met een schroevendraaier aan de slag ging kwam dit tevoorschijn. Ik wil je niet afschrikken, maar ik wil je graag mijn eerste-auto-teleurstelling besparen... Er zijn natuurlijk zat goede, dus gefeliciteerd met je beslissing een 240 te gaan zoeken!
Zo wil je het dus niet. Was op de foto's niks van te zien en de vorige eigenaar wist dit ook niet (had hem niet zo lang gehad). Alles was netjes verstopt achter kit, tectyl, lak. Pas toen ik met een schroevendraaier aan de slag ging kwam dit tevoorschijn. Ik wil je niet afschrikken, maar ik wil je graag mijn eerste-auto-teleurstelling besparen... Er zijn natuurlijk zat goede, dus gefeliciteerd met je beslissing een 240 te gaan zoeken!
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km

