28 November 2010, 22:17
Martin245 schreef:Bekend probleem, die veerschotel. Ben er ook al de sjaak mee geweest (Sorry, Sjakie, woordspeling.....)
Ik heb overigens niet eens een drevel gebruikt. Als je een beetje rommelt met de hoogte van de as, kom je een punt tegen waarbij de bout minimale weerstand heeft. Je kunt hem er dan redelijk simpel uit krijgen. En ik heb geoefend.....Eerst nieuwe dempers, daarna een stabilisatorstang. En nu riant vet, zodat een volgende poging nog makkelijker gaat.
Ik had het mezelf inderdaad net zo makkelijk gemaakt alleen de bout zat bij mij vastgeroest in de afstandsbus, vandaar die motiverende tik met drevel
Zo gaat het bij mij ook, alles wat loskomt gaat flink geboterd met wat duur uitgescholden vet (multi purpose grease) terug
Volvo 240DL (Bj. 1983), B21A, AW71-L.
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo

