3 December 2010, 23:56
Al een tijdje niets van me laten horen hier, maar wilde toch even delen dat ik vandaag begonnen ben met het vervangen van de kachel...
Volgens een artikel zou dit in een uurtje of 2 te doen zijn. Ben zeker niet zo snel door de koude?
Ben echt benieuwd of dat ding er uit is te krijgen. En dan de andere er weer in.
Terloops kwam ik ook een paar zaken te weten waar ik niet zo blij van werd:
- de radiateur lekt. Er is al eens zo'n 'lijmflesje' in gegooid, dat heeft dus maar een tijdje geholpen...
- het plaatwerk waar de radiateur op staat is nogal doorgeroest (foto volgt). Zal weer flink wat kosten om te laten lassen...
Een impressie van de werkzaamheden:
Wel lekker ruim zo zonder stoelen.
![[Afbeelding: IMG_2761.JPG]](http://lh3.ggpht.com/_toBkyfw0pWU/TPlmtPSJsoI/AAAAAAAAF4A/BORaDr7Oyrg/s640/IMG_2761.JPG)
Met luchtkacheltje is het best te doen.
![[Afbeelding: IMG_2762.JPG]](http://lh5.ggpht.com/_toBkyfw0pWU/TPlmuCXvQpI/AAAAAAAAF4E/T4u62Tmqz38/s640/IMG_2762.JPG)
Dat hele ding daar moet er op een of andere manier uit.
Volgens een artikel zou dit in een uurtje of 2 te doen zijn. Ben zeker niet zo snel door de koude?
Ben echt benieuwd of dat ding er uit is te krijgen. En dan de andere er weer in.
Terloops kwam ik ook een paar zaken te weten waar ik niet zo blij van werd:
- de radiateur lekt. Er is al eens zo'n 'lijmflesje' in gegooid, dat heeft dus maar een tijdje geholpen...
- het plaatwerk waar de radiateur op staat is nogal doorgeroest (foto volgt). Zal weer flink wat kosten om te laten lassen...
Een impressie van de werkzaamheden:
Wel lekker ruim zo zonder stoelen.
Met luchtkacheltje is het best te doen.
Dat hele ding daar moet er op een of andere manier uit.
Volvo V70 (2001)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)

