7 December 2010, 12:25
Black Moose schreef:Klinkt toch heel beschaafd, ook binnenin met hoge toeren (bij 120km/u)
nee helaas, ik heb voolopig wat bouwmarkt isolatie gehaald om achter de bank te plaatsen. De pot is kleiner in diameter en bevat dus minder dempend materiaal, ik vermoed dat de tank als klankkast werkt. Wanneer de bodem is aangepast voor het tankgebeuren zal ik de boel gaan "inplakken" met matjes (en eentje op de demper..). Helaas is het Dynamat spul best wel prijzig, werkt wel, maar dat doen de bitumenmatjes ook... stuk goedkoper, plak maar eens wat extra op je binnenschermen..!
Boele schreef:Zo op het Youtube geluid, valt het lawaai reuze mee!
microfoontje van de camera doet het niet helemaal er aan, in het echt monotoner en wat harder (draai de bas van je speakers maar op..)
ik rijdt over het algemeen 110, = 3100 tpm ongeveer, da's nu niet prettig, iig nu ook niet de moeite waard om in goede audio te investeren.

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)