17 January 2006, 20:39
Nou, bijna had ik er soortgelijke foto's van ijn 240 kunnen plaatsen.
Gisteravond reed Angelique (= betere wederhelft) op de A1 van Deventer oostwaarts (naar huis dus).
Bij Holten wilde ze nog even tanken. Dus ze rijdt de afrit op. In de flauwe bocht schiet de Volvo rechtdoor. Stuurreactie volgt. Resultaat is een slip de andere kant op: royaal 360 graden en ze staat ineens op de middenberm
hock:
hock:
hock:
Gelukkig mankeerde ze niets en ook de Volvo was (nagenoeg) ongedeerd. vanmiddag zag ik dat de sierstrip rechtsachter los zit en dan het remlicht he niet meer deed.
Het was namelijk plaatselijk glad. De pomphouder vertelde dat ze niet de eerste was die daar vol rond was gegaan.
Gisteravond reed Angelique (= betere wederhelft) op de A1 van Deventer oostwaarts (naar huis dus).
Bij Holten wilde ze nog even tanken. Dus ze rijdt de afrit op. In de flauwe bocht schiet de Volvo rechtdoor. Stuurreactie volgt. Resultaat is een slip de andere kant op: royaal 360 graden en ze staat ineens op de middenberm
hock:
hock:
hock: Gelukkig mankeerde ze niets en ook de Volvo was (nagenoeg) ongedeerd. vanmiddag zag ik dat de sierstrip rechtsachter los zit en dan het remlicht he niet meer deed.
Het was namelijk plaatselijk glad. De pomphouder vertelde dat ze niet de eerste was die daar vol rond was gegaan.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo