9 December 2010, 20:11
Wottel schreef:ga me eens informeren over die pegasus velgen. op internet zie je nochtans vele 240's met deze mooie velgen
>>> check deze link , voorbij midden pagina ga je paar 240's zien met pegasus velgen. =D
Je link is geen link ;D Wil je het nog eens proberen?
Voor de duidelijkheid: Ik heb wat bonje met 205 breed, dat waarschijnlijk wel op te lossen is. Met 215 (op 17" Polaris) wordt een af-en-toe aanloper ook wel eens gemeld. Daarom zei ik dat 235 waarschijnlijk wat moeilijk kan worden. Zonder je plaatje te hebben gezien denk ik dat er dikkere spacers tussen zitten en weinig tot geen stevigheid meer in het achterscherm (Heel de spatbordrand verdwenen)
Kijk eens of je er ergens een paar kunt passen voordat je tot aanschaf overgaat. Het is zo zonde van je centjes.
Ik heb overigens in een andere post gemeld dat Reedijk Banden in Strijen die R-type velgen (de Pegasus) voor niet te veel geld verkoopt. Op de eerder gemelde company-car zitten nu winterbanden. De bedoeling was met staal, maar die verkopen ze niet meer. Resultaat was, dat het ding nu rondom op Pegasus staat voor â¬120,- / velg.
`88 245, B230K, M47