9 December 2010, 22:44
nieuwe grote lichten kan je nog krijgen bij scantech of dergelijke ... 100 EUR / exemplaar, alhoewel ook zeldzaam aan het worden ?! (zijn wel geen origineel volvo, origineel volvo weet ik niet of daar nog aan te geraken is, dan betaal je zeker 200 EUR per stuk ofzo
)
in afbraak zijn ze moeilijker te vinden imho, ik zocht eens een set voor mijn sedan hier in de buurt en die waren minder gemakkelijk te vinden dan de oude "smalle" van bj 78/79 dus (= rubicon achterlichten)
spijtig dat je de jouwe hebt moet slopen, ik zou daar niet naar kijken, gewoon die nieuwe plaat plooien
serieus past die daar niet tussen ofzo ;o
normaalgezien mag je niet in je plaat achterplaat boren of gaten maken maarja pff... haha
)in afbraak zijn ze moeilijker te vinden imho, ik zocht eens een set voor mijn sedan hier in de buurt en die waren minder gemakkelijk te vinden dan de oude "smalle" van bj 78/79 dus (= rubicon achterlichten)
spijtig dat je de jouwe hebt moet slopen, ik zou daar niet naar kijken, gewoon die nieuwe plaat plooien
serieus past die daar niet tussen ofzo ;onormaalgezien mag je niet in je plaat achterplaat boren of gaten maken maarja pff... haha
MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E