10 December 2010, 15:15
Vandaag even langs m'n garage geweest met de vraag of hij de voorbalk weer netjes kon lassen. Hij keek er even naar en wist me heel blij te maken: die voorbalk is te vervangen!
Ook de kosten voor dit nieuwe onderdeel blijken flink mee te vallen, wist ik na een oproepje hier op het forum.
Zijn er nog aandachtspunten bij het plaatsen van zo'n balk? Ik neem aan dat er geen laswerk nodig is, maar kan me voorstellen dat er een speciale kit ofzo tussen de balk en de rest aangebracht moet worden voordat de balk vastgezet wordt?
Even een paar foto's, zoals beloofd, om aan te tonen dat het serious business is met die balk:
![[Afbeelding: IMG_2772.JPG]](http://lh3.ggpht.com/_toBkyfw0pWU/TQImkcx7y7I/AAAAAAAAF5I/ZBOkKlmfCVs/s512/IMG_2772.JPG)
![[Afbeelding: IMG_2774.JPG]](http://lh3.ggpht.com/_toBkyfw0pWU/TQImkqfKIYI/AAAAAAAAF5M/-B7C23G0OZA/s640/IMG_2774.JPG)
Ook de kosten voor dit nieuwe onderdeel blijken flink mee te vallen, wist ik na een oproepje hier op het forum.
Zijn er nog aandachtspunten bij het plaatsen van zo'n balk? Ik neem aan dat er geen laswerk nodig is, maar kan me voorstellen dat er een speciale kit ofzo tussen de balk en de rest aangebracht moet worden voordat de balk vastgezet wordt?
Even een paar foto's, zoals beloofd, om aan te tonen dat het serious business is met die balk:
Volvo V70 (2001)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)

