18 December 2010, 00:30
de achterste van de 3 is de boosdoener.. ik gebruik daar een "halfronde" sleutel 1/2 voor , ook wel "startersleutel"genoemd.. maak maar los want zodra je eea van de kop los hebt (en dan zul je altijd zien dat er een tap uit komt ipv de moer(en) en je trekt eea nog gekoppeld aan de uitlaat naar je toe zul je zien dat alles zich draait om de uitlaatbuis en je net niet uitkomt, achteraf kom je er achter dat er veel tijd aan onnodig gedoe verloren is gegaan.
ook wel handig is een klein dopsetje met verschillende verlengstukjes en uiteraard engelse dopjes..
ik heb trouwens op dit moment een spruitstukpakking ertussen die geheel tussen 2 delen "blik" gevat is, die kan ongestraft nog ens los en vast gedraait worden mocht eea een keer vaker los moeten..
oh ja, pas in alle geestdrift vooral op dat je de oliedrukgever achter het spruitstuk niet "even" ongezien sloopt..
ook wel handig is een klein dopsetje met verschillende verlengstukjes en uiteraard engelse dopjes..
ik heb trouwens op dit moment een spruitstukpakking ertussen die geheel tussen 2 delen "blik" gevat is, die kan ongestraft nog ens los en vast gedraait worden mocht eea een keer vaker los moeten..
oh ja, pas in alle geestdrift vooral op dat je de oliedrukgever achter het spruitstuk niet "even" ongezien sloopt..

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)