30 December 2010, 19:31
Voor hangt er al een ipd exemplaar onder en ik vind de wegligging eigenlijk wel goed zo.
Verlagen hoeft van mij niet in dit drempel land dus deze veren blijven gewoon zitten.
Misschien dat er 16 inch lichtmetaal onder komt van mijn 945 uit 98 die nu te koop staat.
Of de 15 inch dunlop velgen uit de zelfde periode als de 142 zelf.
[img width=800 height=600]http://i841.photobucket.com/albums/zz333/JerryJohnMuller/25102010502.jpg[/img]
[img width=800 height=600]http://i841.photobucket.com/albums/zz333/JerryJohnMuller/25102010503-1.jpg[/img]
Ze zitten nu nog onder de 245 en ik wil eens kijken hoe ze onder de 142 staan.
Wat zijn de prijsverschillen van de rubberen en de poly voor de draagarm?
Op de site van de volvolvo sponser kan ik ze niet vinden en verder vond ik verschillende prijsen
voor misschien de zelfde rubbers.
Verlagen hoeft van mij niet in dit drempel land dus deze veren blijven gewoon zitten.
Misschien dat er 16 inch lichtmetaal onder komt van mijn 945 uit 98 die nu te koop staat.
Of de 15 inch dunlop velgen uit de zelfde periode als de 142 zelf.
[img width=800 height=600]http://i841.photobucket.com/albums/zz333/JerryJohnMuller/25102010502.jpg[/img]
[img width=800 height=600]http://i841.photobucket.com/albums/zz333/JerryJohnMuller/25102010503-1.jpg[/img]
Ze zitten nu nog onder de 245 en ik wil eens kijken hoe ze onder de 142 staan.
Wat zijn de prijsverschillen van de rubberen en de poly voor de draagarm?
Op de site van de volvolvo sponser kan ik ze niet vinden en verder vond ik verschillende prijsen
voor misschien de zelfde rubbers.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970

