19 January 2006, 00:14
Ze mogen van alles over mij beweren, als ze mijn naam maar goed spellen. Maar zelfs dat is teveel gevraagd
Ja, wat moet ik er nou van denken? Ik heb in de tijd dat ik bij Volvologisch zat gezegd (of misschien zelfs wel geschreven) dat de verhouding kopij/advertenties gezond moest zijn. Nu tel ik 10 pagina's inbreng op een boekje van 40 pagina's. Dat is dus 75% plaatjes en reclame! Ik weet dat het niet meevalt om zo'n boekje vol te krijgen, maar veel minder dan nu kan het niet worden. De Engelsen zeggen in dit soort gevallen: "There is room for improvement."
Ik ga maar eens goed nadenken over de toegevoegde waarde van het lidmaatschap ...
Ja, wat moet ik er nou van denken? Ik heb in de tijd dat ik bij Volvologisch zat gezegd (of misschien zelfs wel geschreven) dat de verhouding kopij/advertenties gezond moest zijn. Nu tel ik 10 pagina's inbreng op een boekje van 40 pagina's. Dat is dus 75% plaatjes en reclame! Ik weet dat het niet meevalt om zo'n boekje vol te krijgen, maar veel minder dan nu kan het niet worden. De Engelsen zeggen in dit soort gevallen: "There is room for improvement."
Ik ga maar eens goed nadenken over de toegevoegde waarde van het lidmaatschap ...
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

