7 January 2011, 13:26
zal ook wel hetzelfde zijn, ik vraag in zo'n geval in de winkel om het "remblokkenboek", kun je zo zien of dergelijke materialen 50 jr onveranderd zijn toegepast, dan hoef je niet te twijfelen.
overigens (weet de naam ff niet meer) zijn er in de US boeken uitgegeven met overeenkomstige onderdelen van modellen en merken, handig als je naar de sloop gaat, heb je meteen meer opties om te zoeken..
zo las ik gisteren een topic op TB van een Engelschman die een S40 (MKI) aan het ombouwen is naar RWD, en daar komt een Impreza achterwielophanging onder.. Waarom die? Schijnbaar is de S40 bodemplaat hetzelfde als de Impreza.. :o handig...
maar goed, hier hangt een 2 serie onder een 1 serie.. als dat ook kan...
overigens (weet de naam ff niet meer) zijn er in de US boeken uitgegeven met overeenkomstige onderdelen van modellen en merken, handig als je naar de sloop gaat, heb je meteen meer opties om te zoeken..
zo las ik gisteren een topic op TB van een Engelschman die een S40 (MKI) aan het ombouwen is naar RWD, en daar komt een Impreza achterwielophanging onder.. Waarom die? Schijnbaar is de S40 bodemplaat hetzelfde als de Impreza.. :o handig...
maar goed, hier hangt een 2 serie onder een 1 serie.. als dat ook kan...

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)