23 January 2011, 20:15
Gister nieuwe verf, pakkingen en nog wat rommel gehaald en vandaag heb ik de motor de laatste rode spuit laag gegeven. Wat ik nu nog ga doen is een paar blanke stukken (die ronde "gaten" aan de zijkanten) polijsten en dan alles in een blanke hitte bestendige lak. En als het deze week een beetje mee zit de motor weer in elkaar. Al het aluminium poetsen, nieuwe vacuüm en koel slangen, nieuwe rubbertjes voor in de kachel kraan zoeken.
-remdrukbekrachtiger en aanhang in de hoogglans zwart.
-motor klep steunen afspuiten.
-de ventilator geel maken.
-startmotor opleuken.
-hitteschild voor de nieuwe altornator maken.
-poolie's spuiten.
-radiator bij tippen.
-dikke lagen teer van de rem leiding afschrapen en in de blanke tectiel.
En voor volgende week.
-motorbak spuiten/schilderen.
-alles onder de zicht lijn in zwarte tectiel
-dikke lagen teer van de rem leiding afschrapen en in de blanke tectiel.
-de bedrading deels vervangen en deels in een nieuw hoesje steken.
-Dubbele SU carbs. afstellen (of laten afstellen)
-en als het mee zit: DE MOTOR TERUG HANGEN EN NAAR DE AKP BRENGEN ;D
En vanavond foto's online zetten en leren >
-remdrukbekrachtiger en aanhang in de hoogglans zwart.
-motor klep steunen afspuiten.
-de ventilator geel maken.
-startmotor opleuken.
-hitteschild voor de nieuwe altornator maken.
-poolie's spuiten.
-radiator bij tippen.
-dikke lagen teer van de rem leiding afschrapen en in de blanke tectiel.
En voor volgende week.
-motorbak spuiten/schilderen.
-alles onder de zicht lijn in zwarte tectiel
-dikke lagen teer van de rem leiding afschrapen en in de blanke tectiel.
-de bedrading deels vervangen en deels in een nieuw hoesje steken.
-Dubbele SU carbs. afstellen (of laten afstellen)
-en als het mee zit: DE MOTOR TERUG HANGEN EN NAAR DE AKP BRENGEN ;D
En vanavond foto's online zetten en leren >


