26 January 2011, 00:07
Martin245 schreef:Kan goed. Ik heb er iig niets aan hoeven doen.
Ik dacht dat ik een fotootje had waaruit bleek dat het camberverschil goed zichtbaar is na het verlagen, maar dat viel tegen. Ik zal eens kijken of ik daar van de week een plaatje van kan schieten. En dat zonder taxifusees.....
[EDIT] schiet me ineens te binnen dat ik de auto een paar maanden daarvoor had laten uitlijnen en daar eigenlijk niet tevreden over was. Heb er toen niets aan gedaan, omdat'ie toch omlaag ging. Misschien een uitlijner met visie......?
zal ook niet veel zijn maar hoe lang het bij deze geleden is weet je niet, en het kan nooit kwaad, als ie bij het uitlijnen ook iets meer toespoor krijgt (1-1,5 graad) stuurt ie wat strakker. Ik dacht aan de fusee's als extraatje, leuk voor het bochtenwerk. Bij mij heeft het 1+ graad al aardig effect gegeven.. stuk minder overstuur..


![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)