31 January 2011, 23:47
Afgelopen weekend zijn we weer lekker bezig geweest met de auto.
De wielbak aan de rechterzijde zit er weer in.
De LPG-aansluiting iets aangepast, van opbouw naar inbouw.
Vindt ik persoonlijk toch mooier en nu de gelegenheid er toch was...
Op de sloop een inbouw "geheel" gehaald wat weer pasgemaakt kon worden in de wielbak.
[img width=760 height=597]http://img89.imageshack.us/img89/9348/img0092zn.jpg[/img]
[img width=760 height=597]http://img26.imageshack.us/img26/2132/img0095tl.jpg[/img]
[img width=448 height=600]http://img517.imageshack.us/img517/3928/img0096ai.jpg[/img]
Ik ben erg tevreden over het resultaat en kan wel zeggen dat Jan-Willem, dit er wer netjes in gemaakt heeft voor me.
De linker wielbak is al uitgeslepen en hier kan dus volgende week "zo" de nieuwe in.
Uiteindelijk waren we nog erg nieuwsgierig hoe het stond met de roestplek onder het linker achter, achterraam. Na wat rubber op te tillen uiteindelijk maar besloten om het raam er even uit te halen.
Dit bleek toch ook wel een serieus aan te pakken punt.
De onderste raamrand was al flink aan het roesten.
[img width=448 height=600]http://img651.imageshack.us/img651/5083/img0097fg.jpg[/img]
[img width=760 height=597]http://img152.imageshack.us/img152/9724/img0098jy.jpg[/img]
[img width=760 height=597]http://img502.imageshack.us/img502/705/img0099kq.jpg[/img]
Ik heb vandaag dus even een stukje 245 opgehaald op de sloop wat mij gelijk op een vraag brengt.
Hoe demonteer je op de juiste manier de gordelhouder"stang" welke bij het achterraam gemonteerd zit?
Vandaag is de haakse slijper er doorheen gegaan, maar de mijne moet wel op de juiste manier gedemonteerd worden.
Inmiddels is er ook al weer wat van mij wensenlijstje gevonden, deze zijn afgestreept.
De wielbak aan de rechterzijde zit er weer in.
De LPG-aansluiting iets aangepast, van opbouw naar inbouw.
Vindt ik persoonlijk toch mooier en nu de gelegenheid er toch was...
Op de sloop een inbouw "geheel" gehaald wat weer pasgemaakt kon worden in de wielbak.
[img width=760 height=597]http://img89.imageshack.us/img89/9348/img0092zn.jpg[/img]
[img width=760 height=597]http://img26.imageshack.us/img26/2132/img0095tl.jpg[/img]
[img width=448 height=600]http://img517.imageshack.us/img517/3928/img0096ai.jpg[/img]
Ik ben erg tevreden over het resultaat en kan wel zeggen dat Jan-Willem, dit er wer netjes in gemaakt heeft voor me.
De linker wielbak is al uitgeslepen en hier kan dus volgende week "zo" de nieuwe in.
Uiteindelijk waren we nog erg nieuwsgierig hoe het stond met de roestplek onder het linker achter, achterraam. Na wat rubber op te tillen uiteindelijk maar besloten om het raam er even uit te halen.
Dit bleek toch ook wel een serieus aan te pakken punt.
De onderste raamrand was al flink aan het roesten.
[img width=448 height=600]http://img651.imageshack.us/img651/5083/img0097fg.jpg[/img]
[img width=760 height=597]http://img152.imageshack.us/img152/9724/img0098jy.jpg[/img]
[img width=760 height=597]http://img502.imageshack.us/img502/705/img0099kq.jpg[/img]
Ik heb vandaag dus even een stukje 245 opgehaald op de sloop wat mij gelijk op een vraag brengt.
Hoe demonteer je op de juiste manier de gordelhouder"stang" welke bij het achterraam gemonteerd zit?
Vandaag is de haakse slijper er doorheen gegaan, maar de mijne moet wel op de juiste manier gedemonteerd worden.
Inmiddels is er ook al weer wat van mij wensenlijstje gevonden, deze zijn afgestreept.
Volvo 245 2.1 TIC "82 (151-1) 319.000,
Volvo 854 2.3 T-5 "94 (420-2) 275.000,
Volvo 855 2.5 10v LPG G2 "94 (418-11) 704.000
http://www.woermeijermotorsport.nl
Volvo 854 2.3 T-5 "94 (420-2) 275.000,
Volvo 855 2.5 10v LPG G2 "94 (418-11) 704.000
http://www.woermeijermotorsport.nl

