7 February 2011, 16:47
die dikte zal ik opmeten, maar ga er geen deuren voor verwijderen. Mijn vorige 140 kan, zit niks meer in, daar kan ik desnoods de bevestigingsplaat afboren. De verdieping die je onder de plaats van witte ziet is zo gecreëerd dat de plaat gelijk valt met het geheel. Dat extra trapje is bij de gele vervallen. De knik ad achterzijde van de stijl is ook weg, maar daar doe je verder niets mee. Gaat om de dikte vanaf de gele montageplaats en dÃe locatie onder de witte plaat.
Dan nog maakt dat niet uit als je de locatie van het sluitmachaniek in de deur aanpast van nieuw naar oud om een nw deur in een oudere auto te hangen, de stijl blijft dan zoals ie is...
Draai je het om, en je wilt een oudere deur in een nw auto hangen, dan zou ik eigenlijk nog steeds de deur aanpassen, nieuw sluitmechanisme in een oude deur...
Maar waneer komt dat voor..? Als je van een jonge 245 een 165 maakt en tochtruitjes wilt..?
Dan nog maakt dat niet uit als je de locatie van het sluitmachaniek in de deur aanpast van nieuw naar oud om een nw deur in een oudere auto te hangen, de stijl blijft dan zoals ie is...
Draai je het om, en je wilt een oudere deur in een nw auto hangen, dan zou ik eigenlijk nog steeds de deur aanpassen, nieuw sluitmechanisme in een oude deur...
Maar waneer komt dat voor..? Als je van een jonge 245 een 165 maakt en tochtruitjes wilt..?

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)