7 February 2011, 22:59
mooi, dat moet dan maar, helaas, als ik hier een (wat zich) een electronicazaak (noemt) binnen loop, kijken ze je als een appeltje aan als het spannend wordt.. (vreemd want het is echt een winkel vol met volle bakjes zoals het hoort..)
"Vwroegâghghhh" ( ???) deed ik dat soort aankopen bij Goris op de binnenwatersloot in Delft, werd r desgevraagd in de gauwigheid ff een compleet schema op het bekende oranje zakje gekrabbelt terwijl de winkel stampvol stond met van de regen uitdruppelende electronicaliefhebbers op de fiets, spulletjes er in en op naar de soldeerbout.. helaas, resessie, 1 vd oudste en bekendste winkels aldaar is niet meer (al weer ff..)
"Vwroegâghghhh" ( ???) deed ik dat soort aankopen bij Goris op de binnenwatersloot in Delft, werd r desgevraagd in de gauwigheid ff een compleet schema op het bekende oranje zakje gekrabbelt terwijl de winkel stampvol stond met van de regen uitdruppelende electronicaliefhebbers op de fiets, spulletjes er in en op naar de soldeerbout.. helaas, resessie, 1 vd oudste en bekendste winkels aldaar is niet meer (al weer ff..)

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)