10 February 2011, 13:26
Je bent lekker bezig joh, maaruh zag ik dat nu goed heb je het chassis nr overgezet
ach wat maakt het uit je maakt er geen geheim van.
Wat betreft je deurpanelen heb ik wat op en aanmerkingen. Aller eerst had je als je kiest voor hardboard minimaal de watervast verlijmde versie moeten nemen of zoals ik destijds met mijn ama combi heb gedaan gewoon dun watervast verlijmd triplex nemen en dan uit voorzorg in de blanke lak zetten en dan aan de achterkant folie plakken en dit een paar cm doorzetten aan de andere kant en dan pas de bekleding erop. Er zijn nietjes in de handel die niet langer zijn dan 4mm en passen in een handtacker. Of ff een strip nietjes met de dremel behandelen heb ik ook gedaan en werkt prima.
Wat ik jammer vindt is dat als men het dak een andere kleur maakt dit nooit doorzet naar de paravan maar altijd stoppen op de A-stijl. Veelal wordt er geen blanke lak gebruikt en voel je en zie de overgang maar voor het gezicht zou ik persoonlijk de paravan mee spuiten maar ieder zijn mening en smaak natuurlijk
Verder ben ik benieuwd naar de rest van de restauratie.
ach wat maakt het uit je maakt er geen geheim van. Wat betreft je deurpanelen heb ik wat op en aanmerkingen. Aller eerst had je als je kiest voor hardboard minimaal de watervast verlijmde versie moeten nemen of zoals ik destijds met mijn ama combi heb gedaan gewoon dun watervast verlijmd triplex nemen en dan uit voorzorg in de blanke lak zetten en dan aan de achterkant folie plakken en dit een paar cm doorzetten aan de andere kant en dan pas de bekleding erop. Er zijn nietjes in de handel die niet langer zijn dan 4mm en passen in een handtacker. Of ff een strip nietjes met de dremel behandelen heb ik ook gedaan en werkt prima.
Wat ik jammer vindt is dat als men het dak een andere kleur maakt dit nooit doorzet naar de paravan maar altijd stoppen op de A-stijl. Veelal wordt er geen blanke lak gebruikt en voel je en zie de overgang maar voor het gezicht zou ik persoonlijk de paravan mee spuiten maar ieder zijn mening en smaak natuurlijk
Verder ben ik benieuwd naar de rest van de restauratie.