21 February 2011, 19:52
@John : bedankt voor je foto's, ik ga er wat mee doen.
Gisteren maar een de trekhaak gestraald en die rare kogel verwijderd. Moest nog even gepast geweld aan te pas komen, wilde alleen los met de persluchtsleutel. Al gauw bleek dat de gaten voor de kogel op de trekhaak 5 mm verder uit elkaar zitten dan de nederlandse (goedgekeurde) kogel. M 12 gaten dichtgelast, opnieuw uitmeten op 90 mm en dan 16 mm boren (.....) Inmiddels weer mooi zwart, dan gaat ie er weer onder.
Het allerleukste was vandaag het belletje van de eerste eigenaar
hij, heeft de auto van nieuws af aan (zakelijk) gereden en herkende de auto meteen !. Uiteindelijk heeft hij de auto in 1997 verkocht. Heb van hem inmiddels het adres gekregen van de dealer om onderhoudshistorie op te vissen. Leuk toch dat die man de moeite neemt om even te bellen. Ben er wijs mee !!!
Gisteren maar een de trekhaak gestraald en die rare kogel verwijderd. Moest nog even gepast geweld aan te pas komen, wilde alleen los met de persluchtsleutel. Al gauw bleek dat de gaten voor de kogel op de trekhaak 5 mm verder uit elkaar zitten dan de nederlandse (goedgekeurde) kogel. M 12 gaten dichtgelast, opnieuw uitmeten op 90 mm en dan 16 mm boren (.....) Inmiddels weer mooi zwart, dan gaat ie er weer onder.
Het allerleukste was vandaag het belletje van de eerste eigenaar
hij, heeft de auto van nieuws af aan (zakelijk) gereden en herkende de auto meteen !. Uiteindelijk heeft hij de auto in 1997 verkocht. Heb van hem inmiddels het adres gekregen van de dealer om onderhoudshistorie op te vissen. Leuk toch dat die man de moeite neemt om even te bellen. Ben er wijs mee !!!
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029

