26 February 2011, 17:35
Dag curly,
Het wonderlijke geval heeft zich vandaag voorgedaan dat de stuurbekrachtiging weer zonder problemen werkt! ??? Het is een bijzonder ding, die 240.
Hoe dan ook: ik leef niet in de illusie dat het daarmee voorgoed weg is, dus ben nog altijd aan het denken over de oorzaak. Nu de problemen echter weg zijn, wordt dat weer aanzienlijk moeilijker.
Ik heb dan ook geen oplossingen voor je probleem, ben ik bang. Het kan in elk geval nooit kwaad om je stuurbekrachtigingsvloeistof bij te vullen. Onder je motorkap zit daarvoor een mooi reservoirtje inclusief peilstokje. Let er wel op dat je 'm niet te vol doet. Met betrekking tot revisie of vervanging van het stuurhuis kan ik je geen advies geven: daar heb ik geen ervaring mee.
Ik hou de boel in elk geval in de gaten en zal het melden als er ontwikkelingen zijn.
Het wonderlijke geval heeft zich vandaag voorgedaan dat de stuurbekrachtiging weer zonder problemen werkt! ??? Het is een bijzonder ding, die 240.
Hoe dan ook: ik leef niet in de illusie dat het daarmee voorgoed weg is, dus ben nog altijd aan het denken over de oorzaak. Nu de problemen echter weg zijn, wordt dat weer aanzienlijk moeilijker.Ik heb dan ook geen oplossingen voor je probleem, ben ik bang. Het kan in elk geval nooit kwaad om je stuurbekrachtigingsvloeistof bij te vullen. Onder je motorkap zit daarvoor een mooi reservoirtje inclusief peilstokje. Let er wel op dat je 'm niet te vol doet. Met betrekking tot revisie of vervanging van het stuurhuis kan ik je geen advies geven: daar heb ik geen ervaring mee.
Ik hou de boel in elk geval in de gaten en zal het melden als er ontwikkelingen zijn.
Waar het hart Volvo van is...