1 March 2011, 21:06
Idd niet leuk.
Zelf ook gisteren bij de Polar de koppakking er uit,
Kwam door de bovenste kachelslang van blok naar kachel.
Deze liep te krap tegen de olie pijlstok en doorgeschuurd , echt niet kunnen ontdekken een aftermarkt slang dus.
Gisteren avond gelijk kop er af en gelukkig geen verdere schade
Kijk even of die van jou toevallig ook niet kapot is.
Gelukkig zijn de blokken oer sterk
Zelf ook gisteren bij de Polar de koppakking er uit,
Kwam door de bovenste kachelslang van blok naar kachel.
Deze liep te krap tegen de olie pijlstok en doorgeschuurd , echt niet kunnen ontdekken een aftermarkt slang dus.
Gisteren avond gelijk kop er af en gelukkig geen verdere schade

Kijk even of die van jou toevallig ook niet kapot is.
Gelukkig zijn de blokken oer sterk

240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard