6 February 2013, 22:11
VAD garage ken ik al van mijn jeugd. Ging altijd met mijn vader langs sloperijen in de regio. Ik heb het idee dat het moeilijk is om de precieze kleur te vinden. Rood verkleurd altijd over de jaren. En de ene auto heeft vaker buiten gestaan dan de andere. Me vader had al eens de neus in de originele (kleurcode) kleur laten overspuiten. (hij had een everzwijn aangereden) Zat een enorm kleur verschil in. Ga zelf nog wel kleine stukjes spuiten (binnenscherm) en dan laat ik aan de hand van een stuk plaatwerk van de volvo verf maken.
Ben bij een oldtimer niet zo'n enorme fan van lichtmetalen velgen, of ze moeten uit de zelfde periode zijn. Maar heb nog maar weinig oude volvo's met licht metalen velgen gezien. Misschien heb ik tot nu de verkeerde voorbeelden gezien. Wie hebben er lichtmetalen velgen onder hun oude volvo's, en misschien ook wat foto's?
Probeerde net bij ophanging en wielen te kijken maar daar stonden geen onderwerpen. Ik ben vrij nieuw in de wereld van de forum's dus daar kan het ook aan liggen.
Ben bij een oldtimer niet zo'n enorme fan van lichtmetalen velgen, of ze moeten uit de zelfde periode zijn. Maar heb nog maar weinig oude volvo's met licht metalen velgen gezien. Misschien heb ik tot nu de verkeerde voorbeelden gezien. Wie hebben er lichtmetalen velgen onder hun oude volvo's, en misschien ook wat foto's?
Probeerde net bij ophanging en wielen te kijken maar daar stonden geen onderwerpen. Ik ben vrij nieuw in de wereld van de forum's dus daar kan het ook aan liggen.