5 February 2013, 10:37
Tja, ik kan daar wel van uit gaan, maar de meeste op mp zijn net wat zwaarder. Deze auto's vallen daardoor flink duurder uit. Met name de auto's met een airco kunnen net een paar kilo over de grens gaan met bijvoorbeeld 1355Kg. Daarom is deze http://link.marktplaats.nl/639878837 zo interessant. Zit een B230f in, heeft mooie Km-stand wat duidt op onderhoudshistorie (uitzonderingen daargelaten) en toch ligt het gewicht laag. Zal bij de garage in kwestie eens navragen of dit gewicht op kenteken staat. Ik vind de prijs ook niet erg hoog. Heeft iemand deze auto recent nog eens gezien?
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de staat van het staal en blik/lak. Op de voorrand van de motorkap denk ik op verscheidene foto's een roestplek te zien zitten op een bekende plaats. Dat zou ook kunnen wijzen op meer roest op meer bekende plaatsen.
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de staat van het staal en blik/lak. Op de voorrand van de motorkap denk ik op verscheidene foto's een roestplek te zien zitten op een bekende plaats. Dat zou ook kunnen wijzen op meer roest op meer bekende plaatsen.