27 March 2011, 10:23
Hans,
ervan uitgaande dat de 2- en 7-serie stoelen niet zoveel verschillen: Als je de zwarte afdekplaat van de rugleuning rondom los trekt van de metalen steun eronder, kun je hem verdraaien en de bekleding loshalen. Zo heb ik de bekleding er iig er ook heel afgekregen zonder de knoppen te verwijderen (kreeg ik ook niet voor elkaar.....
).
Voor de (schimmel?)vlekken: Zoek eens op Gliptone. Ook HG schijnt een leerreiniger in het pakket te hebben. Als de kleurlaag is afgesleten (ik kan dat op de foto niet goed beoordelen) dan moeten ze geverfd worden.
ervan uitgaande dat de 2- en 7-serie stoelen niet zoveel verschillen: Als je de zwarte afdekplaat van de rugleuning rondom los trekt van de metalen steun eronder, kun je hem verdraaien en de bekleding loshalen. Zo heb ik de bekleding er iig er ook heel afgekregen zonder de knoppen te verwijderen (kreeg ik ook niet voor elkaar.....
).Voor de (schimmel?)vlekken: Zoek eens op Gliptone. Ook HG schijnt een leerreiniger in het pakket te hebben. Als de kleurlaag is afgesleten (ik kan dat op de foto niet goed beoordelen) dan moeten ze geverfd worden.
`88 245, B230K, M47