29 March 2011, 14:49
Even een update, en het stof van dit topic af poetsen...
Ondertussen loopt de Volvo als een speer. Valt niet ook niet meer uit dankzij de hulp en de kennis van het bevriende Volvo 700 forum. Ja sorry, ik weet het, maar ze hebben mij goed op weg geholpen de storing te lokaliseren. Wat was het dan? Het onderbreekrelais van de LPi die er voor zorgt dat je benzine injectoren uitgeschakeld worden als je op LPG schakelt. Verholpen dus!
Verder een setje Auriga's van 'keter' alhier overgenomen anderhalve week geleden. Bevallen prima. Rijdt toch weer beter dan de 15" Draco's. Heel apart dat het zoveel uit kan maken.
[img width=800 height=600]http://img824.imageshack.us/img824/2426/auriga.jpg[/img]
Uploaded with ImageShack.us
Ook heb ik een flesje TSL gekocht. Dat ga ik eens uitproberen in deze Volvo. Ik heb er goede ervaringen over gelezen dus ik ben benieuwd.
Ondertussen loopt de Volvo als een speer. Valt niet ook niet meer uit dankzij de hulp en de kennis van het bevriende Volvo 700 forum. Ja sorry, ik weet het, maar ze hebben mij goed op weg geholpen de storing te lokaliseren. Wat was het dan? Het onderbreekrelais van de LPi die er voor zorgt dat je benzine injectoren uitgeschakeld worden als je op LPG schakelt. Verholpen dus!
Verder een setje Auriga's van 'keter' alhier overgenomen anderhalve week geleden. Bevallen prima. Rijdt toch weer beter dan de 15" Draco's. Heel apart dat het zoveel uit kan maken.
[img width=800 height=600]http://img824.imageshack.us/img824/2426/auriga.jpg[/img]
Uploaded with ImageShack.us
Ook heb ik een flesje TSL gekocht. Dat ga ik eens uitproberen in deze Volvo. Ik heb er goede ervaringen over gelezen dus ik ben benieuwd.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"

