1 April 2011, 02:00
Met een kapotte Volvo (respect voor Gerard! oa) doorgaan tot het bittere eind, vele uren, tot ie eindelijk weer loopt. Of in dit geval mijn geliefde, mevrouw Volvovo.nl, repareren van een 'menselijke fout'. Mijn excuses voor het ongemak. Doorzettingsvermogen en geloof er in hebben is de sleutel tot succes!!
Van de ongeveer 24 uur dat we offline waren, is hooguit een halve dag aan posts verloren. In verhouding tot het totale aantal dagen dat het forum bestaat, of het totale aantal posts is dat in feite nihil te noemen. Oftewel zeer positief, al zeg ik het zelf! ;D
Mochten er nog issues zijn die opgemerkt worden, post ze hier s.v.p. We horen graag wat er beter kan en proberen altijd tijd vrij te maken dat te implementeren ofwel op te lossen.
Opnieuw veel Volvo-plezier gewenst!!!
;D
Van de ongeveer 24 uur dat we offline waren, is hooguit een halve dag aan posts verloren. In verhouding tot het totale aantal dagen dat het forum bestaat, of het totale aantal posts is dat in feite nihil te noemen. Oftewel zeer positief, al zeg ik het zelf! ;D
Mochten er nog issues zijn die opgemerkt worden, post ze hier s.v.p. We horen graag wat er beter kan en proberen altijd tijd vrij te maken dat te implementeren ofwel op te lossen.
Opnieuw veel Volvo-plezier gewenst!!!
;D
![[Afbeelding: sSp_bdaycake2.gif]](http://www.forumsextreme.com/images/sSp_bdaycake2.gif)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"