4 April 2011, 16:21
:-\ ik kom toch nog even terug op deze discussie.
Het volgende zit me toch nog niet lekker.
Het toerental in D en R zakt me teveel (wel bijna 500 toeren) en ik wil het toch eens na laten kijken en nu dan toch maar bij de dealer...
Misschien maar eens een algehele complete afstelbeurt incl. bakolie verversen , meer kan je toch niet doen.
dus kleppen, bougies, kabel, carb, olie, ontsteking.
Als ie dan nog niet goed loopt gooi ik hem eruit.....wordt er wat moedeloos van zo...
De motor geeft gewoon om de paar tellen een flinke hik in de standen D en R.
Daardoor lijkt hij bijna af te slaan.
Op mijn oliedrukmeter in het dashbord zie je de wijzer ook ineens terug vallen, die staat echt te schommelen.
In N en P heb ik daar geen last van.
Het schijnt dat je de carb met een speciaal gereedschap kan afstellen (de naald) , wellicht zit daar toch iets niet goed.
Of hebben jullie nog suggesties....
Het volgende zit me toch nog niet lekker.
Het toerental in D en R zakt me teveel (wel bijna 500 toeren) en ik wil het toch eens na laten kijken en nu dan toch maar bij de dealer...
Misschien maar eens een algehele complete afstelbeurt incl. bakolie verversen , meer kan je toch niet doen.
dus kleppen, bougies, kabel, carb, olie, ontsteking.
Als ie dan nog niet goed loopt gooi ik hem eruit.....wordt er wat moedeloos van zo...
De motor geeft gewoon om de paar tellen een flinke hik in de standen D en R.
Daardoor lijkt hij bijna af te slaan.
Op mijn oliedrukmeter in het dashbord zie je de wijzer ook ineens terug vallen, die staat echt te schommelen.
In N en P heb ik daar geen last van.
Het schijnt dat je de carb met een speciaal gereedschap kan afstellen (de naald) , wellicht zit daar toch iets niet goed.
Of hebben jullie nog suggesties....
Groet,<br />William<br /><br />244 GL B23A 1982 96000 km gedocumenteerd<br />945 LPT B23FK 1998