5 April 2011, 21:52
Vanavond even de kop er af gepakt.
[img width=447 height=600]http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/b69efef7.jpg[/img]
[img width=447 height=600]http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/ea2951bb.jpg[/img]
[img width=447 height=600]http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/b50c9dbc.jpg[/img]
Wat me opviel aan de koppakking dat sommige kanalen van van het onderblok groter zijn dan dat die van de koppakking. Hier treed dus een vernauwing op. Is het idd de bedoeling dat je een nieuwe koppakking dus aanpast kvs kanalen? En hoe test je de werking van een waterpomp?
Wanneer is een kop vlak? Eerste indruk is dat hij redelijk vlak is.
En hoe erg is het wanneer er (hele) lichte krassen is de cilinderwanden zitten?
Al met al weer leuke klus
[img width=447 height=600]http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/b69efef7.jpg[/img]
[img width=447 height=600]http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/ea2951bb.jpg[/img]
[img width=447 height=600]http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/b50c9dbc.jpg[/img]
Wat me opviel aan de koppakking dat sommige kanalen van van het onderblok groter zijn dan dat die van de koppakking. Hier treed dus een vernauwing op. Is het idd de bedoeling dat je een nieuwe koppakking dus aanpast kvs kanalen? En hoe test je de werking van een waterpomp?
Wanneer is een kop vlak? Eerste indruk is dat hij redelijk vlak is.
En hoe erg is het wanneer er (hele) lichte krassen is de cilinderwanden zitten?
Al met al weer leuke klus

