5 April 2011, 23:32
![[Afbeelding: 05042011230.jpg]](https://lh3.googleusercontent.com/_k2X_zuGAWjE/TZuFJHfLw5I/AAAAAAAAGeQ/Vg_MIb5BUWs/s288/05042011230.jpg)
Ik kan dit setje dubbele SU carburateurs kopen, maar weet niet of het verstandig is.
Ten eerste is het inlaatspruitstuk anders en vraag ik me af of er een inlaatspruitstuk voor de B20a in mijn 73er 144 te krijgen is.
Ten tweede vraag ik me af wat het effect is ten op zichte van de standaard Stromberg carburateur.
Ik denk dat het er in ieder geval een stuk beter uitziet onder de kap, ipv de Stromberg, maar ik wil wel dat ie goed blijft starten en netjes blijft lopen.
Heeft ÃÃn van jullie hier ervaring mee?
![[Afbeelding: 05042011231.jpg]](https://lh6.googleusercontent.com/_k2X_zuGAWjE/TZuFLLB6ahI/AAAAAAAAGeQ/J0nDK-cnkQk/s288/05042011231.jpg)
mooie "vintage" luchtfiltertjes
![[Afbeelding: 05042011229.jpg]](https://lh3.googleusercontent.com/_k2X_zuGAWjE/TZuFO5kozUI/AAAAAAAAGeQ/Wt521mvb5HA/s288/05042011229.jpg)
Huidige situatie met de Stromberg en KN filter