31 January 2013, 00:52
BartWillem schreef:Met alle respect, maar ik denk dat je iets teveel eisen hebt aan een auto van 2000 Euro.Heb je al bij de 700vereniging gekeken? Soms krijg je wel leuke dingen voor je budget gevonden daar. Maar estates worden vaker als pakezel gebruikt en de kans dat je voor je budget een geheel gebruiksspoorvrije 940 vindt wordt nog lastig denk ik.
Hij hoeft niet helemaal vrij te zijn van gebruikssporen, dan moet ik een nieuwe auto kopen. Ik ben gewoon kritisch, en geduldig. Komt wel goed ik ben best bereid om wat meer uit te geven maar dan moet het verhoudings gewijs wel kloppen natuurlijk. Als je ziet wat een handelaar voor prijzen vraagt en hoe de auto's er aan toe zijn, het is gewoon doorschuif handel of zo zonder er iets aan te doen de showroom in, en als je iets gedaan wilt hebben dan pas gaan ze met de volvo aan de slag. Dus een volvo van 1750 kan zomaar ineens 3000 euro kosten. En geloof me ze zijn er best wel van rond de 2000 euro alleen niet bij bosjes.

Heb je al bij de 700vereniging gekeken? Soms krijg je wel leuke dingen voor je budget gevonden daar. Maar estates worden vaker als pakezel gebruikt en de kans dat je voor je budget een geheel gebruiksspoorvrije 940 vindt wordt nog lastig denk ik.