29 January 2013, 15:49
Ik neem aan dat je bij het origineel onder de motorkapjes hebt gekeken..? Wellicht weet je dit al lang. Wat ik van TC's weet is dat tot een bepaald bouwjaar het schutbord grijs is ongeacht de kleur van de auto. Het grijs is "Navy-grey" en werd overgenomen voor een prikkie omdat het overschot was en men kon besparen op kosten van de lak voor de buitenzijde. Een kennis van de MGCC heeft er eentje in verbazend originele staat (op de VW achterlampen na..) die dat nog zo heeft.. soms is dit bij eerdere restauraties verdwenen omdat het er simpelweg uitziet als primer, zeker na verloop van tijd onder invloed van de motorwarmte..
Dat rode grilletje, heb ik ook gedaan, kleine 40 jr geleden met "m'n 1e TC" , zo'n metalen 1/24 kit van Monogram.. naderhand overgedaan in BRG om beter bij de body te passen, ach ja, een mens houdt van overmatig gepriegel of niet toch..?
Dat rode grilletje, heb ik ook gedaan, kleine 40 jr geleden met "m'n 1e TC" , zo'n metalen 1/24 kit van Monogram.. naderhand overgedaan in BRG om beter bij de body te passen, ach ja, een mens houdt van overmatig gepriegel of niet toch..?

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)