19 April 2011, 23:25
nullifie schreef:Hopelijk gaat het vanaf nu goed met de grote wielen en de lage auto, mischien moesten de nieuwe veren zich noch zetten.
Trillen van de pook: de twee aandrijfasdelen juist ten opzichte van elkaar (niet verdraaid?) en de kruis/flensstukken op de juiste manier (indien met nippels: aan de kant met plek ervoor?) gemonteerd?
Uitlaat vandaag aangepast, loopt nu niet meer tegen de body. Scheelt een hoop gerammel/gezoem! Het wasmachine geluid blijft echter nog steeds. Begint pas vanaf 80mph.. Als ik met onze Amazone Combi 140 rij, trilt de pook amper! Misschien is het stuggere bakrubber van de 164 hier ook wel debet aan..
De twee aandrijfasdelen liggen mooi in 1 lijn. Ik kan ze alleen een halve slag draaien, bouten zitten rechthoekig vast. Kruisstukken zijn niet los geweest, met de hand geen speling op te voelen..
Ga van de week het achterste gedeelte eronder vandaan halen. Dan even in de garage 90mph rijden. Als de trilling dan weg is moet ik eens het achterste gedeelte laten balanceren (of kan dat ook ergens in zn geheel? Iemand ervaringen mee?)
Groeten, Boele