30 January 2013, 21:09
Vandaag weer 2 volvo 940 estate's bekeken. 1 konden we niet mee rijden omdat deze tekort benzine had en niet bijgevuld kon worden omdat de sleutel van de dop weg was. Daarnaast was deze niet zo strak als de verkoper / handelaar mij had toegezegd, en er waren een aantal storende dingen (klein) die ik als handelaar toch voor de verkoop had verholpen. Heel opvallend is dat bij elke volvo 940 die ik nu bekeken heb en dat zijn er met vandaag mee, 5 dat of de voorbumper of de achterbumper beschadigt zijn. En de ander stond in de opslag (buiten) met zo een platte accu dat deze zelfs na een poosje stationair draaien nog niet werd bijgeladen, kan ook de dynamo zij natuurlijk. Maargoed deze auto had alle opties die ik wilde maar had een paar flinke krassen en deukjes dus ook deze wordt het niet.
Mogelijk maandag naar het oosten van het land en dan hoop ik dat ik wel slaag.
Wat ik wel al weet is dat bij deze 940 de bumper een strip heeft (op de bovenkant) die in kleur is mee gespoten en deze mist de rechter hoek onder het achterlicht. Ik heb vandaag gezien dat dit een los onderdeel is van de bumper maar wel uit 1 stuk.
Wie weet wat het onderdeel nr en is dit nog te koop en wat kost zoiets.
Mogelijk maandag naar het oosten van het land en dan hoop ik dat ik wel slaag.
Wat ik wel al weet is dat bij deze 940 de bumper een strip heeft (op de bovenkant) die in kleur is mee gespoten en deze mist de rechter hoek onder het achterlicht. Ik heb vandaag gezien dat dit een los onderdeel is van de bumper maar wel uit 1 stuk.
Wie weet wat het onderdeel nr en is dit nog te koop en wat kost zoiets.