24 April 2011, 19:44
....het is pasen... en wat doe je als het pasen is..? dan ga je eieren zoeken... in de schuur...... samen met de tweeling 
...inspectieluikje met daar onder de "mengbuisjes" (bestaan uit 4 delen) en stationair sproeiers (2 delen)
..stationair sproeiers ..
...mengbuisjes...
...borgboutje...
...van een venturi..
..2 inspectieluikjes verwijderd, onderste kan ook nog een choke bediening geplaatst worden (heb ik dus niet..), chter de bovenste zitten 2 "start kleppen" (?)..
...haal je het vlotterdeksel er af kom je nog meer gepriegel tegen...
..hefboompje vooraan is de acceleratiepomp (waardoor ze zo lekker zuinig zijn... :
) , de 2 er naast beide startsproeiers, 2 daarachter nog iets van het stationair (geloof ik), a d hand van Haynes iig duidelijk te volgen..
..en nog meer van dit soort buisjes en schroefjes, iig eea genoteerd en blijkt dat er nog wel wat gewisseld moet worden wil ie iig fatsoenlijk draaien, daarna nog "fine-tunen". Alleen de pompsproeiers komen overeen met hetgeen me onlangs op papier is gezet..
Is dit zinvolle info..? neen, echter altijdt beter dan meubelboulevards afstruinen, bovendien kost schroeven niets en een beetje wegwijs raken in de "psyche" van een Webert...

...inspectieluikje met daar onder de "mengbuisjes" (bestaan uit 4 delen) en stationair sproeiers (2 delen)
..stationair sproeiers ..
...mengbuisjes...
...borgboutje...
...van een venturi..
..2 inspectieluikjes verwijderd, onderste kan ook nog een choke bediening geplaatst worden (heb ik dus niet..), chter de bovenste zitten 2 "start kleppen" (?)..
...haal je het vlotterdeksel er af kom je nog meer gepriegel tegen...
..hefboompje vooraan is de acceleratiepomp (waardoor ze zo lekker zuinig zijn... :
) , de 2 er naast beide startsproeiers, 2 daarachter nog iets van het stationair (geloof ik), a d hand van Haynes iig duidelijk te volgen....en nog meer van dit soort buisjes en schroefjes, iig eea genoteerd en blijkt dat er nog wel wat gewisseld moet worden wil ie iig fatsoenlijk draaien, daarna nog "fine-tunen". Alleen de pompsproeiers komen overeen met hetgeen me onlangs op papier is gezet..
Is dit zinvolle info..? neen, echter altijdt beter dan meubelboulevards afstruinen, bovendien kost schroeven niets en een beetje wegwijs raken in de "psyche" van een Webert...

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)